Правила на магазина
§ 1 Определения
- Правила и регламенти - тези Правила и регламенти, определящи принципите на сключване на договори за продажба от разстояние чрез Интернет магазина, принципите на изпълнение на тези договори, правата и задълженията на страните по договора за продажба от разстояние и принципите на процедурата за подаване на жалби. Що се отнася до услугите, предоставяни по електронен път, правилата и разпоредбите са съответно правилата и разпоредбите, посочени в член 8 от Закона за предоставяне на услуги по електронен път.
- Клиент - физическо лице с пълна правоспособност, юридическо лице или организационна единица без правосубектност, на което Законът предоставя правоспособност, което сключва Договор за продажба от разстояние с Продавача.
- Потребител - потребител по смисъла на член 22 1 от Гражданския кодекс. Съгласно законовата дефиниция: физическо лице, което сключва правна сделка с предприемач, която не е пряко свързана с неговата икономическа или професионална дейност, се счита за потребител.
- Физическо лице, упражняващо дейност като едноличен търговец, което извършва покупка с непрофесионален характер - физическо лице, което сключва договор за продажба от разстояние, пряко свързан с неговата стопанска дейност, когато от съдържанието на договора следва, че той няма професионален характер за това лице, произтичащ по-специално от предмета на неговата стопанска дейност, достъпен въз основа на разпоредбите на Централния регистър и информацията за стопанската дейност, на което законът предоставя правото да: да се откаже от договора съгласно правилата, предоставени на потребителите, да прилага разпоредбите относно забранените клаузи, използвани в образците на договори, и относно гаранционната отговорност за дефекти на продадената вещ.
- Продавач:
BIOSHI S.A.
имейл: info@bioshi24.bg
телефон: +48 788 208 018,
NIP PL6762649713,
REGON 526170605 - Адрес на седалището на Продавача:
Jasnogórska 1 31-358 Kraków - Онлайн магазин - интернет услуга, управлявана от Продавача, достъпна на следните електронни адреси: bioshi24.bg, чрез която Клиентът може да получи информация за Стоките и тяхната наличност, както и да закупи Стоки или да поръча услуга.
- Договор за продажба от разстояние - договор за продажба на Стоки/предоставяне на услуги/доставяне на цифрово съдържание (ако е приложимо), сключен чрез Онлайн магазина.
- Стока - движима вещ, която Клиентът може да закупи от Онлайн магазина.
- Политика за поверителност и бисквитки на онлайн магазина - документ, в който се определят подробни правила за обработката на лични данни и използването на бисквитки. Политиката за поверителност и бисквитки представлява Приложение № 3 към Общите условия и е достъпна на адрес https://bioshi24.bg/bg/privacy-and-cookie-notice.
- Постоянен носител - означава материал или инструмент, който позволява на Клиента или на Продавача да съхранява информация, адресирана лично до Клиента, по начин, който позволява бъдещ достъп до информацията за период от време, съответстващ на целите, за които се използва информацията, и който позволява възстановяването на съхранената информация в непроменен вид, по-специално електронна поща.
- Електронен формуляр за поръчка - електронната процедура за поръчка, предоставена от Продавача на Купувача.
- Електронен формуляр за връщане - електронна процедура за връщане, предоставена от Продавача на Купувача; достъпна на адрес https://bioshi-bg.iai-shop.com/bg/returns-open.html.
- Електронен формуляр за рекламация - електронната процедура за рекламация, предоставена от Продавача на Купувача; достъпна на адрес https://bioshi-bg.iai-shop.com/bg/rma-open.html.
- Изпращане на поръчка - потвърждаване на поръчка чрез натискане на бутона "Поръчай и плати" от страна на Клиента, което се счита за подаване от страна на Клиента на обвързваща декларация за намерение за сключване на договор за продажба от разстояние с Продавача.
- Акаунт - съвкупност от данни, съхранявани в Онлайн магазина и в информационната система на Продавача относно даден Клиент и направените от него поръчки и сключените от него Договори за продажба от разстояние, чрез които Клиентът може да прави поръчки, както и да ги отменя или редактира своевременно и да сключва Договори за продажба от разстояние.
- Обработка на поръчките и оценка на стоките - субективни твърдения и оценки, дадени от Клиента под формата на звездички от 1 до 5 за Онлайн магазина след приключване на поръчката.
§ 2 Общи разпоредби
- Видове и обхват на услугите, предоставяни по електронен път:
- сключване на Договори за онлайн продажби - по отношение на Стоките, продавани в Онлайн магазина,
- правила за регистрация и използване на акаунт в рамките на интернет магазина,
- добавяне на мнения, коментари и оценки - Клиентът може да добави мнение или коментар към своята поръчка,
- изпращане на електронни съобщения, в които Продавачът потвърждава получаването на поръчка, евентуално получаване на плащане, приемане на поръчка за обработка.
- Използването на интернет магазина е възможно, при условие че компютърната система, използвана от клиента, отговаря на следните минимални технически изисквания:
- уеб браузъри в текущата версия, например:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- всяка програма за преглед на файлове в PDF формат.
- уеб браузъри в текущата версия, например:
- Продавачът предоставя достъп до настоящите Общи условия заедно с приложенията чрез връзката на началната страница преди, по време и след сключването на договора за продажба от разстояние. Купувачът може да го изтегли и разпечата.
- За да се гарантира сигурността на предаването на съобщения и данни във връзка с предоставяните услуги, интернет магазинът предприема технически и организационни мерки, съответстващи на степента на сигурност на предоставяните услуги, по-специално мерки за предотвратяване на придобиването и модифицирането от неупълномощени лица на лични данни, предавани по интернет.
§ 3 Обществени поръчки
- Поръчка в онлайн магазина, поза, направена за акаунт или с покупка без регистрация, в kyrzemy, в случай на tvorsone, това е външен акаунт, клиентът може да създаде акаунт на дъската. Вътрешният акаунт се поддържа, докато данните не бъдат изтрити от системата или акаунтът бъде блокиран.
- Покупката се извършва чрез публикуване на електронна връзка в края на Онлайн магазина. Изборът на поръчаните Стоки става чрез закупуването им. Електронен формосер за канализация szczecin <span> м. </span> в. Какви стоки, на каква цена и на каква цена желае клиентът да поръча до избраното от него място. Клиентът има подходящи технически стъпки въз основа на показаната комуникация.
- След като Клиентът предостави всички необходими данни, ще се покаже обобщена информация за изпълнената поръчка. Резюмето ще се втурне срещу информацията за раздуването: данни, идентифициращи Продавача, предмет на електроенергия, единица и стойност на поръчаните стоки, включително kostos doswady или други, srbiranej метод на doswada, време и kostos doswady
- Ако предмет на договора е доставка на дигитално съдържание, което не е съхранено на материален носител, или услуги, предоставяни по електронен или дистанционен път – Потребителят в допълнителното поле за избор, необходимо за извършване на поръчка и на електронната форма за поръчка се съгласява: цифров, който не са записани на материал, или в началото на услугата, преди изтичането на 14 дни от датата на приключване на договора и приемам загубата на правото на отказ от договора“.Продавачът ще потвърди получаването на гореспоменатото съгласие по имейл.
- За да направите поръчка, е необходимо да предоставите в електронния формуляр за поръчка личните данни, отбелязани като задължителни, да приемете съдържанието на Общите условия, да изпратите поръчката, като натиснете бутона "Поръчай и плати".
- Изпращането на електронен формуляр за поръчка от страна на Клиента представлява обвързващо изявление на воля за сключване на договор за продажба от разстояние в съответствие със съдържанието на настоящите Общи условия.
- Договорът за продажба от разстояние се счита за сключен в момента, в който Продавачът приеме електронния формуляр за поръчка, което се потвърждава чрез показване на съобщение на Купувача, потвърждаващо, че поръчката е приета, и посочващо номера на поръчката.
- След сключване на договор за продажба от разстояние Клиентът получава по електронна поща потвърждение на направената поръчка, което включва: потвърждение за приемане на поръчката и окончателно потвърждение на всички съществени елементи на поръчката и общите условия на сключения договор за продажба от разстояние (Правилник за онлайн магазина с Приложения № 1 и 2), данните на Продавача, отговорността на Продавача за качеството на изпълнението, за услугите, предоставяни от Продавача след продажбата, и за начина и последиците от отказа от договора. Инструкциите за начина и последиците от оттеглянето от договора са включени в приложение № 1.
- До момента, в който Продавачът започне обработката на поръчката:
- Клиентът може да промени поръчката си, като използва техническото решение, достъпно на страницата на електронния формуляр за поръчка, и премине отново през целия път на поръчката. Промяната на поръчката се извършва чрез подаване на нова поръчка, която заменя подадената преди това. Алтернативно, плащането, извършено от Клиента, се начислява към новата поръчка, а в случай на надплащане, то се връща по банковата сметка, от която е извършено плащането.
- Клиентът може да анулира своята поръчка, като избере опцията "анулиране на поръчка", налична на страницата на електронния формуляр за поръчка.
- Ако Клиентът отмени поръчката, Продавачът ще възстанови полученото плащане в рамките на 3 работни дни. Плащането ще бъде възстановено, като се използва същият начин на плащане, използван от Клиента.
- Срокът за обработка на поръчката е между 1 и 30 работни дни от датата на сключване на договора.
- Към цената се добавя допълнителна такса за услуга с наименование: ЕкоПратка.
- Услугата ЕкоПратка е задължителна.
- Цената на ЕкоПратката зависи от стойността на поръчката. Клиентът получава информация за критериите за определяне на цената преди подаване на поръчката.
§ 4 Плащане
- Онлайн магазинът предлага възможност за плащане с предплащане, наложен платеж (с плащане по сметка след доставката). Опцията за разсрочено плащане е възможна в случаи, договорени индивидуално с Продавача.
- Плащането на стоките може да се извърши по начина, избран в момента на поръчката в електронния формуляр за поръчка.
- Наличните в момента методи за предплатени плащания в онлайн магазина са достъпни на адрес https://bioshi24.bg/bg/payments.
§ 5 Доставка
- В електронния формуляр за поръчка Клиентът избира начина на доставка, като отбелязва направения избор.
- Ако Стоките не бъдат получени от Клиента, в резултат на което Стоките бъдат върнати на Продавача, Продавачът може да се откаже от договора за продажба. Отказът от договора се извършва чрез подаване на декларация до Клиента под формата на съобщение по електронна поща.
- В ситуацията, посочена в точка 2, Продавачът е длъжен незабавно да върне на Клиента полученото плащане за закупените от него Стоки.
- Наличните в момента методи за доставка в онлайн магазина са достъпни на адрес https://bioshi24.bg/bg/delivery.
§ 6 Оттегляне - електронен формуляр за връщане
- Купувач, който е потребител и е сключил договор за продажба от разстояние, може да се откаже от него в срок от 14 дни, без да посочва причина. В случай на отказ от договор за продажба от разстояние - договорът се счита за несключен.
- Физическо лице, управляващо еднолично търговско дружество, което извършва непрофесионална покупка, също има право да се оттегли от споразумението на принципите, посочени в глави 6 и 7 от настоящия регламент.
- Продавачът удостоверява правото си да подаде декларация за отказ от договора от лицето, посочено в раздел 2. Проверката се извършва, като се проверява дали сключеният договор не е от професионален характер за това лице - което се прави по-специално чрез анализ на кодовете PKD, посочени в Централния регистър на стопанската дейност и информация.
- В случай, че се признае, че покупката на Стоките, извършена от лице, упражняващо дейност като едноличен търговец в Онлайн магазина, е била с професионален характер - Продавачът незабавно, т.е. не по-късно от 3 работни дни от получаване на изявлението за отказ, уведомява лицето, направило изявлението, че поради професионалния характер на извършената покупка - то няма право да се откаже, поради което направеното изявление за отказ от договора - няма да има правно действие. Ако заедно с декларацията за отказ е направено физическо връщане на Стоките - Стоките се изпращат обратно за сметка на лицето, направило декларацията, и на адреса, посочен преди това в Поръчката. Отговорът на продавача се дава по същия начин, по който е направено изявлението от лицето.
- В случай на отказ от договора - Потребителят поема само преките разходи за връщане на Стоките.
- Декларацията на потребителя трябва ясно да изразява волята му да се откаже от договора, като по-специално потребителят може:
- използвайте електронния формуляр за връщане, достъпен на уебсайта на онлайн магазина: https://bioshi-bg.iai-shop.com/bg/returns-open.html.
- да се откажете от договора, като използвате формуляра за отказ, приложен като Приложение № 2, като го изпратите на адреса на седалището на Продавача.
- Продавачът незабавно потвърждава на траен носител факта на получаване на декларация за отказ от договора, подадена по начина, посочен в точки 1 и 2.
- Изпращането на декларацията преди изтичането ѝ е достатъчно, за да се спази крайният срок.
- Срокът за отказ от договора започва да тече от:
- за изпълнение на договор, с който Продавачът издава артикула, като се задължава да прехвърли собствеността върху него - от постъпване във владение на Стоката от Потребителя или посочено от него трето лице, различно от превозвача, и в случай на договор, който :
- включва много артикули, които се доставят поотделно, на партиди или на части - от постъпване във владение на последния артикул, партида или част;
- се състои в редовно предаване на вещи за определен период от време - от приемане на първата вещ;
- за останалите договори - от датата на сключване на договора.
- за изпълнение на договор, с който Продавачът издава артикула, като се задължава да прехвърли собствеността върху него - от постъпване във владение на Стоката от Потребителя или посочено от него трето лице, различно от превозвача, и в случай на договор, който :
- Формулярът на декларацията за отказ от договора (Приложение № 2 към настоящия Регламент) и информацията за упражняване на правото на отказ от договора (Приложение № 1 към настоящия Регламент) се предоставят в електронен вид, посочен в точка 3.5. .3 от настоящия правилник.
- Правото на отказ от договор за продажба от разстояние не се отнася за договорите по чл. 38 от Закона от 30.05.2014 г. (Вестник на законите от 2019 г., т. 134) относно правата на потребителите, <span> м. </span> в. Уговарям среща:
- при които цената или възнаграждението зависят от колебанията на финансовия пазар, които са извън контрола на търговеца и могат да настъпят преди края на срока за оттегляне;
- когато предметът на изпълнение е некомплектован артикул, произведен по спецификация на клиента или предназначен да задоволи индивидуалните му нужди;
- чийто предмет на изпълнение е артикул, доставен в запечатана опаковка, която не може да бъде върната след отваряне по здравословни или хигиенни причини, ако опаковката е била отворена след доставката;
- чийто предмет на изпълнение е звуков или визуален запис или компютърен софтуер, доставени в запечатана опаковка, ако опаковката е отворена след доставката;
- доставката на цифрово съдържание и електронни лицензи, които не са записани на материален носител, ако изпълнението е започнало с изричното съгласие на потребителя преди изтичането на срока за отказ и след като търговецът е информирал потребителя за загубата на правото на отказ;
- доставката на стоки, които могат бързо да се развалят или чийто срок на годност изтича, както и доставката на стоки, които поради своето естество са неразделно смесени с други стоки след доставката;
- за доставка на вестници, периодични издания или списания, с изключение на договор за абонамент;
- сключен чрез публичен търг;
- за предоставяне на настаняване, различно от жилищно, превоз на стоки, отдаване на автомобили под наем, кетъринг, услуги, свързани с отдих, развлечения, спортни или културни събития, ако в договора е посочена дата или период на изпълнение;
- когато услугата се състои от алкохолни напитки, чиято цена е била договорена при сключването на договора за продажба, чиято доставка може да се осъществи едва след 30 дни и чиято стойност зависи от колебанията на пазара, които не могат да бъдат контролирани от търговеца;
§ 7 Последици от отказа от договора за продажба на стоки
- В срок от 14 дни от датата на получаване на изявлението за отказ от договора за продажба на стока Продавачът възстановява на Потребителя всички плащания, направени от Потребителя, включително разходите за доставка, съответстващи на най-евтиния начин на доставка, предложен от Продавача.
- Плащането се възстановява, като се използва същият начин на плащане, използван от потребителя.
- Ако потребителят, за да упражни правото си на отказ, използва електронния формуляр за връщане, средствата ще бъдат възстановени по избрания от него метод и по предоставената от него банкова сметка.
- Ако Продавачът не е предложил сам да вземе Стоките от Потребителя, той може да задържи възстановяването на полученото от Потребителя плащане, докато не получи обратно Стоките или докато Потребителят не представи доказателство за връщането им, в зависимост от това кое от двете събития настъпи първо.
- Продавачът може да предложи на Потребителя да получи Стоките от самия него. Ако обаче продавачът не е направил такова предложение, потребителят трябва да върне стоката на продавача (или на лице, упълномощено от продавача да я получи) незабавно, но не по-късно от 14 дни от датата, на която се е отказал от договора. За да спазите крайния срок, е достатъчно да върнете продукта преди изтичането на срока му. Стоките, които Потребителят връща, трябва да бъдат изпратени на адреса на седалището на Продавача.
- Потребителят носи отговорност за всяко намаляване на стойността на Стоките в резултат на тяхната употреба, надхвърлящо необходимото за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на Стоките.
§ 8 Жалби
- Продавачът е длъжен да достави Стоки без физически и правни недостатъци и носи отговорност пред Клиента за физически и правни недостатъци на закупените Стоки при условията на Гражданския кодекс.
- Ако Стоките имат физически или правни недостатъци, Купувачът може да подаде жалба до Продавача съгласно гаранцията за недостатъци:
- чрез електронния формуляр за жалба;
- в писмен вид на адреса на седалището на Продавача или по електронна поща на адрес info@bioshi24.bg.
- В жалбата се посочва дефектът, който купувачът счита, че стоките имат, претенциите към продавача и, ако е възможно, се документира въпросният дефект. Продавачът трябва да отговори на жалбата в срок от 14 дни от получаването ѝ. Ако той не отговори в рамките на горепосочения срок, се счита, че е приел жалбата. Отговорът на жалбата се предоставя от Продавача на Купувача в писмена форма или на траен носител.
- Стъпките, които Купувачът трябва да предприеме, за да подаде жалба, включително начинът на доставка на стоките, за които е подадена жалба, до Продавача, са посочени на различни етапи в електронния формуляр за жалба.
- Ако Продавачът счете рекламацията за основателна: разходите за замяна, ремонт, включително разходите за доставка, свързани с рекламацията на Стоките, се поемат от Продавача.
- Продавачът проверява дали жалбата, подадена от едноличен търговец, който извършва покупка от непрофесионален характер, е от непрофесионален характер за това лице. Проверката се извършва чрез анализ на кодовете PKD, посочени в Централния регистър на стопанската дейност и информация.
- Ако след подадена от Потребителя жалба спорът не е бил разрешен, Продавачът предоставя на Потребителя изявление на хартиен или друг траен носител относно:
- намерението да подадете заявление за извънсъдебно решаване на потребителски спорове или да дадете съгласие за участие в такова производство, или
- отказ за участие в производството по извънсъдебно решаване на потребителски спорове.
§ 9 Становища
- В рамките на определен период от време след завършване на поръчката клиентът с акаунт - може да бъде помолен с имейл да добави оценка на обработката на поръчката и индивидуална оценка на стоките. Оценяването на поръчката и отделните стоки е доброволно и безплатно, като за целта клиентът трябва да кликне върху връзка, която го отвежда на отделна страница. Клиентът може да добави тези оценки само веднъж за една поръчка.
- В рамките на гореспоменатите оценки клиентът може да даде оценка в звезди от 1 до 5 и да добави словесно изявление, ограничено до 65535 символа. Гореспоменатите рейтинги се подписват автоматично с името на клиента и града, който клиентът е посочил при регистрацията на акаунта.
- Оценките се съхраняват и показват публично на уебсайта на онлайн магазина, както и на уебсайтовете https://zaufaneopinie.idosell.com и https://trustedreviews.idosell.com.
- Продавачът не проверява и не контролира по същество рейтингите на поръчките. Купувачът носи самостоятелна и независима отговорност за изявленията, направени в рейтингите. Продавачът има право да блокира изцяло или частично рейтинги в съответствие с разпоредбите на закона и настоящите Общи условия.
- Не е допустимо да се помества съдържание, което съдържа информация, която е невярна, подвеждаща, вулгарна, агресивна, обидна или която очевидно се счита за противоречаща на добрите нрави. Публикуването на съдържание, което е незаконно, нарушава правата на трети страни или представлява нелоялна конкуренция, също е неприемливо.
- Клиентът се задължава да се въздържа от публикуване на съдържание, което съдържа връзки към външни уебсайтове, има промоционален или рекламен характер или съдържа лични данни на трети лица. Забранено е и публикуването на съдържание с незаконен характер, по-специално съдържание, което представлява акт на нелоялна конкуренция и т.н.
- Клиентът носи отговорност за съдържанието, което редактира и публикува, и по-специално за нарушаване на правата или собствеността на трети лица.
- По изрично искане на Клиента съдържанието на оценките може да бъде скрито за други потребители на Магазина, но присъдената оценка със звезди се включва в общата оценка на Магазина и Стоките.
§ 10 Интелектуална собственост
- Клиентът декларира, че не притежава никакви права, включително авторски или сродни права върху публикуваните от него оценки и изявления, с изключение на правото да използва онлайн магазина по начина, посочен в Общите условия. Клиентът няма право да записва, възпроизвежда, предоставя, оповестява или разпространява съдържанието, освен ако такова право не произтича от разпоредбите на закона или настоящите Общи условия.
- Клиентът няма право да се намесва по какъвто и да е начин в съдържанието, по-специално няма право да се намесва в съдържанието, структурата, формата, графиката, механизма на работа или други елементи на интернет магазина.
- С поставянето на Оценки в Онлайн магазина, които представляват произведения по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права от 4.2.1994 г., Клиентът предоставя на Продавача неизключителен и безвъзмезден лиценз, неограничен по време и територия, за използването на тези произведения от Продавача, заедно с правото да предоставя сублицензия, което включва предоставянето на произведението на разположение на обществеността по такъв начин, че всеки да има достъп до него на място и по време, индивидуално избрани от него (интернет). Лицензът се издава за всички области на експлоатация, известни към момента на издаването му, и по-специално за следните области на експлоатация:
- в областта на записването и размножаването на произведението чрез всякаква техника - по-специално чрез печат, репрография, магнитен запис, цифрова техника, т.е. чрез използване на всякаква техника върху аудиовизуален или визуален носител, по-специално върху аудиовизуални дискове, компактдискове, компютърни дискове, в мултимедийна мрежа, включително интернет и свързаните с него онлайн услуги и размножаване, записване, използване в интернет, реклама, размножаване на записа в електронна форма в компютърна памет и във вътрешни и външни мрежи,
- използване изцяло или отчасти, или на елементи от произведението, с възможност за промяна поради естеството на съответната онлайн среда, във всички публикации, особено онлайн, цифрови, бюлетини и информация, самостоятелно или в комбинация с други произведения или части от произведения; използване изцяло или отчасти за целите на промоцията и рекламата, особено под формата на аудиовизуална, аудио, медийна реклама.
- в рамките на търговията с оригинала или екземплярите, върху които е фиксирано произведението - пускане на пазара, даване назаем, лизинг на оригинала или екземплярите,
- в рамките на разпространението на произведението по начин, различен от посочения по-горе - публично изпълнение, излагане, показване, възпроизвеждане, както и излъчване и преизлъчване, а също и предоставяне на произведението на разположение на обществеността по такъв начин, че всеки да има достъп до него на място и по време, индивидуално избрани от него,
- използване на произведенията за рекламни и маркетингови цели;
- Изтриването на сметката от клиента или оценката съгласно раздел 9, параграф 8 не засяга валидността на горепосочения лиценз.
§ 11 Заключителни разпоредби
- Настоящите Общи условия влизат в сила от 2022.05.26.
- В случай че някоя от разпоредбите на настоящите Условия за ползване бъде изменена или обявена за невалидна с решение на компетентен орган или съд, останалите разпоредби остават в сила и обвързват Продавача и Клиента.
- Приложимото право за разрешаване на спорове, свързани с настоящите Общи условия, е правото на Полша. Тези спорове се решават от местния компетентен общ съд. Клиентът, който е потребител, може да използва и извънсъдебни начини за разглеждане на жалби и предявяване на искове. Цялата информация за извънсъдебните начини за разглеждане на жалби и предявяване на искове може да бъде получена на уебсайта на Службата за конкуренция и защита на потребителите на адрес: www.uokik.gov.pl. Същевременно бихме искали да ви информираме, че посочените процедури са доброволни и двете страни трябва да се съгласят с тях.
- В съответствие с Регламент (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 г. ви информираме, че на адрес https://ec.europa.eu/consumers/odr е достъпна платформа за онлайн решаване на спорове между потребители и търговци на равнище ЕС (платформа за ОРС). Платформата за ОРС е уебсайт за обслужване на едно гише за потребители и търговци, които търсят извънсъдебно решение на спор относно договорни задължения, произтичащи от договор за онлайн продажба или услуга.
§ 12 Приложение 1 - Информация за упражняване на правото на оттегляне
- Едноличен търговец, който извършва покупка с непрофесионален характер, т.е. произтичаща по-специално от предмета на неговата стопанска дейност, предоставен въз основа на разпоредбите на Централния регистър и информацията за стопанската дейност, също има право да се откаже от договора съгласно следните правила. Имате право да се откажете от договора съгласно следните правила - Потребителят. Имате право да се откажете от този договор в рамките на 14 дни, без да посочвате причина. Срокът за оттегляне изтича след 14 дни:
- в случай на договор за продажба - от деня, в който вие влезете във владение на стоките или в който трета страна, различна от превозвача и посочена от вас, влезе във владение на стоките;
- в случай на договор, който предвижда прехвърляне на собствеността върху няколко артикула, които се доставят отделно, от деня, в който вие придобиете владението върху последния артикул или в който трета страна, различна от превозвача и посочена от вас, придобие владението върху последния артикул;
- в случай на договор, който предвижда прехвърляне на собствеността върху артикули, които се доставят на части или порции, от деня, в който придобиете собствеността върху последната част или порция или в който трета страна, различна от превозвача и посочена от вас, придобие собствеността върху последната част или порция;
- в случай на договори за редовна доставка на стоки - за определен период от време, считано от деня, в който сте придобили собствеността върху първата стока или когато трета страна, различна от превозвача и посочена от вас, придобие собствеността върху първата стока;
- в случай на договори за предоставяне на услуги или цифрово съдържание, което не се предоставя на материален носител, от деня на сключване на договора.
- За да упражните правото си на оттегляне, трябва да ни информирате, т.е: BIOSHI S.A. , Jasnogórska 1, 31-358 Kraków, тел. +48 788 208 018, info@bioshi24.bg за решението си да се откажете от този договор чрез недвусмислено изявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща).
- Можете да използвате образеца на формуляра за оттегляне, но той не е задължителен.
- Можете също така да попълните електронния формуляр за връщане, който е на разположение на уебсайта на онлайн магазина: https://bioshi-bg.iai-shop.com/bg/returns-open.html. Ако използвате тази опция, ние незабавно ще ви изпратим потвърждение за получаване на вашето уведомление за оттегляне на траен носител.
- За да спазите срока за оттегляне, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на правото си на оттегляне преди изтичането на срока за оттегляне.
- В случай на отказ от този договор ние ще ви възстановим всички получени от вас плащания, включително разходите за доставка на стоките (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избора ви на вид доставка, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от нас), без забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който сме информирани за решението ви да упражните правото си на отказ от този договор. Ще възстановим плащането, като използваме същото платежно средство, което сте използвали при първоначалната транзакция, освен ако изрично не сте се съгласили на друго.
- За договори, включващи прехвърляне на собствеността върху даден артикул, при които не сме предложили да вземем артикула в случай на отказ - трябва да задържим възстановяването на разходите, докато не получим артикула или докато не ни предоставите доказателство за връщане, в зависимост от това кое от двете събития настъпи първо.
- Моля, изпратете върнатия артикул обратно на следния адрес: BIOSHI S.A., Jasnogórska 1, 31-358 Kraków незабавно и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който сте ни информирали за отказа си от този договор. Крайният срок е спазен, ако изпратите обратно стоката преди изтичането на 14-дневния срок. Вие ще трябва да поемете преките разходи за връщане на артикула.
- Поради теглото и размерите на Стоките, в случай на отказ от договора, връщането на Стоките може да доведе до по-високи разходи от обичайните пощенски разходи. Ако желаете да използвате куриерска услуга, може да се наложи да изпратите пратката на палет, което е по-скъпо от обикновената пощенска доставка.
§ 13 [Приложение 2 - Образец на формуляр за оттегляне](https://arkanasmaku.pl/regulation.php?file=att2 "Изтегляне на документ")