Безплатна доставка от 200,00 BGN

Правила на магазина

AGB - BIOSHI S.A.

Правилник

§ 1. Определения

  1. Правилник – настоящият Правилник, който определя условията за сключване на договори за продажба от разстояние чрез Интернет магазина, правилата за изпълнение на тези договори, правата и задълженията на страните по договора за продажба от разстояние, както и процедурите за подаване на рекламации. По отношение на услугите, предоставяни по електронен път, Правилникът представлява правилник по смисъла на чл. 8 от Закона от 18 юли 2002 г. за предоставяне на услуги по електронен път (обн. ДВ 2020 г., поз. 344).
  2. Клиент – физическо лице с пълна дееспособност, юридическо лице или организационна единица без правосубектност, на която законът предоставя правосубектност, която сключва със Продавача договор за продажба от разстояние.
  3. Потребител – физическо лице, което извършва правно действие с търговец, което не е пряко свързано с неговата стопанска или професионална дейност.
  4. Индивидуален предприемач – физическо лице, което сключва договор за продажба от разстояние, пряко свързан с неговата стопанска дейност, когато от съдържанието на договора следва, че той няма професионален характер за това лице, особено с оглед предмета на извършваната от него стопанска дейност, вписан в Централния регистър и информационната система за стопанска дейност.
  5. Предприемач – физическо лице, юридическо лице или организационна единица, която не е юридическо лице, но на която законът предоставя правосубектност, и която извършва стопанска или професионална дейност от свое име.
  6. Продавач:
    BIOSHI S.A.
    тел. +48 788 208 018
    Имейл: info@bioshi24.bg
    ИН по ДДС (NIP): PL6762649713
    REGON 526170605
    Адрес на седалището на Продавача: Jasnogórska 1, 31-358 Kraków

  7. Интернет магазин – интернет услуга, управлявана от Продавача, достъпна на следния електронен адрес: https://bioshi24.bg, чрез която Клиентът може да получи информация за Стоките и тяхната наличност, както и да закупи Стока или да поръча предоставяне на услуга.
  8. Договор за продажба от разстояние – договор за продажба на Стока / договор за предоставяне на Дигитална услуга или Дигитално съдържание (доколкото е приложимо), сключен чрез Интернет магазина.
  9. Стока – движима вещ, която Клиентът може да закупи чрез Интернет магазина.
  10. Дигитална услуга – услуга, която позволява на Потребителя:
    10.1. да създава, обработва, съхранява или има достъп до данни в дигитална форма;
    10.2. да споделя данни в дигитална форма, които са били изпратени или създадени от Потребителя или други потребители на услугата;
    10.3. да осъществява други форми на взаимодействие чрез данни.
  11. Дигитално съдържание – данни, създадени и предоставени в дигитална форма.
  12. Политика за поверителност и „бисквитки“ на Интернет магазина – документ, който определя подробните правила за обработване на лични данни и използването на „бисквитки“. Политиката за поверителност и „бисквитки“ е достъпна на адрес: https://bioshi24.bg/bg/privacy-and-cookie-notice
  13. Траен носител – материал или средство, което позволява на Клиента или Продавача да съхраняват информация, адресирана лично до тях, по начин, който позволява достъп до информацията в бъдеще за срок, подходящ за целите, за които тя служи, и който позволява възпроизвеждане на съхранената информация в непроменен вид, по-специално електронна поща.
  14. Електронен формуляр за поръчка – електронна процедура, предоставена от Продавача на Купувача за извършване на поръчка.
  15. Електронен формуляр за връщане – електронна процедура, предоставена от Продавача на Купувача за извършване на връщане; достъпна на адрес: https://bioshi24.bg/bg/returns-open.html.
  16. Електронен формуляр за рекламация – електронна процедура, предоставена от Продавача на Купувача за подаване на рекламации; достъпна на адрес: https://bioshi24.bg/bg/rma-open.html.
  17. Изпращане на поръчка – потвърждение на поръчката чрез натискане от Клиента на бутона „Поръчвам и плащам“, което се счита за обвързващо изявление на волята на Клиента за сключване на договор за продажба от разстояние с Продавача.
  18. Акаунт – съвкупност от данни, съхранявани в Интернет магазина и в информационната система на Продавача, отнасящи се до даден Клиент, както и за направените от него поръчки и сключените договори за продажба от разстояние, чрез който Клиентът може да прави поръчки, а също така, при необходимост – да ги анулира или редактира и да сключва договори за продажба от разстояние.
  19. Мнение относно обслужването на поръчката или мнение за отделните стоки – субективни изказвания и оценки, изразени под формата на звезди от 1 до 5.

§ 2. Общи разпоредби

  1. Видове и обхват на услугите, предоставяни по електронен път:
    1.1. сключване на договори за продажба онлайн – по отношение на Стоките, предлагани в Интернет магазина;
    1.2. правила за регистрация и използване на Акаунт в рамките на Интернет магазина;
    1.3. добавяне на мнения, коментари и оценки – Клиентът може да добави мнение или коментар към своята поръчка;,
    1.4. изпращане на съобщения по Електронна поща, чрез които Продавачът потвърждава получаването на поръчката, евентуално получаването на плащането и приемането на поръчката за изпълнение.
  2. Използването на Интернет магазина е възможно при условие, че информационната система, която използва Клиентът, отговаря на следните минимални технически изисквания:
    2.1. актуални версии на интернет браузъри, например:
    2.1.1. Firefox
    2.1.2. Chrome
    2.1.3. Microsoft Edge
    2.2. произволна програма за преглеждане на файлове във формат PDF.
  3. Съдържанието, публикувано на страниците на Интернет магазина, включително описанията на Стоките и цените, представлява единствено покана за сключване на договор по смисъла на чл. 71 от Закона от 23 април 1964 г. – Граждански кодекс (обн. ДВ 2022 г., поз. 1360 с посл. изм.).
  4. Продавачът предоставя настоящия Правилник заедно с Приложенията чрез хипервръзка, публикувана на началната страница, преди сключването на Договора за продажба от разстояние, по време на неговото сключване и след приключването му. Купувачът може да го изтегли и да изготви негов разпечатан екземпляр.
  5. С цел осигуряване на безопасността на предаването на съобщения и данни във връзка с предоставяните услуги, Интернет магазинът предприема технически и организационни мерки, съответстващи на степента на сигурност на предоставяните услуги, по-специално мерки, насочени към предотвратяване на неоторизиран достъп и промяна на лични данни, предавани чрез Интернет.

§ 3. Поръчки

  1. Подаването на поръчка в Интернет магазина може да бъде извършено чрез Акаунт или чрез избор на опцията за покупка без регистрация, при което се създава вътрешен акаунт, въз основа на който Клиентът може да създаде свой Акаунт. Вътрешният акаунт се поддържа до момента на изтриване на данните от системата или блокиране на Акаунта.
  2. Клиентът подава поръчката чрез Електронен формуляр за поръчка, достъпен на една от страниците на Интернет магазина.
  3. След правилното подаване на поръчката от страна на Клиента, Продавачът изпраща на имейл адреса на Клиента информация относно направената поръчка. Тази информация не представлява потвърждение за приемане на офертата на Клиента, а единствено уведомление, че Продавачът е получил поръчката.
  4. След това Продавачът проверява дали поръчката може да бъде приета за изпълнение.
  5. Ако Продавачът приеме поръчката на Клиента, той му изпраща по електронен път информация за одобрението ѝ за изпълнение. С получаването на това изявление от Клиента между страните се счита, че е сключен Договор за продажба от разстояние.
  6. Изборът на поръчаните Стоки се извършва чрез добавянето им в кошницата. Електронният формуляр за поръчка определя, между другото, кои Стоки, на каква цена и в какви количества Клиентът желае да поръча до посоченото от него място на доставка. Клиентът предприема съответните технически стъпки въз основа на показаните съобщения.
  7. След въвеждането от Клиента на всички необходими данни се показва обобщение на подадената поръчка. Обобщението съдържа информация относно: идентификационните данни на Продавача, предмета на поръчката, единичната и общата цена на поръчаните Стоки, включително разходите за доставка и други, ако има такива, избрания начин на плащане, избрания начин на доставка, времето и разходите за доставка.
  8. Ако предмет на договора е предоставяне на Дигитално съдържание или Дигитални услуги, които не са записани на материален носител, или услуги, предоставяни по електронен път или от разстояние, Потребителят, чрез допълнително поле за отметка (checkbox), необходимо за подаване на поръчката и намиращо се в Електронния формуляр за поръчка, изразява следното съгласие: „Давам съгласие за предоставяне на дигитално съдържание, което не е записано на материален носител, или за започване на предоставянето на услугата преди изтичането на 14-дневния срок от датата на сключване на договора, и съм запознат с факта, че губя правото си на отказ от договора.“ Продавачът потвърждава получаването на горепосоченото съгласие чрез имейл.
  9. За да бъде подадена поръчка, е необходимо въвеждане в Електронния формуляр за поръчка на лични данни, отбелязани като задължителни, приемане на съдържанието на Правилника и изпращане на поръчката чрез натискане на бутона „Поръчвам и плащам“.
    1. 9.1 Изпращането от Клиента на Електронния формуляр за поръчка представлява обвързващо изявление на волята за сключване на Договор за продажба от разстояние, съгласно съдържанието на настоящия Правилник.
    2. 9.2 Договорът за продажба от разстояние се счита за сключен в момента на приемане от Продавача на Електронния формуляр за поръчка, което се потвърждава чрез показване на Купувача на съобщение за приемане на поръчката и нейния номер.
    3. 9.3 След сключването на Договора за продажба от разстояние Клиентът получава по имейл потвърждение на направената поръчка, съдържащо: потвърждение за приемане на поръчката и окончателно потвърждение на всички съществени елементи на поръчката, както и общите условия на сключения договор за продажба от разстояние (Правилника на Интернет магазина заедно с Приложения № 1 и № 2), данните на Продавача, информация за отговорността на Продавача за качеството на предоставянето, за услугите, предоставяни от Продавача след продажбата, и за начина и последиците от отказ от договора. Указанието относно начина и последиците от отказ от договора е съдържано в Приложение № 1.
    4. 9.4 До момента на започване на изпълнението на поръчката от Продавача:
      1. 9.4.1 Клиентът може да промени своята поръчка, като използва техническото решение, достъпно на страницата на Електронния формуляр за поръчка, и премине отново през цялата процедура на подаване на поръчката. Промяната на поръчката се извършва чрез подаване на нова, която заменя предходната. Извършеното от Клиента плащане се прихваща към новата поръчка, а при надплатена сума – тя се възстановява по банковата сметка, от която е извършено плащането.
      2. 9.4.2 Клиентът може да анулира своята поръчка, избирайки опцията „анулирай поръчката“, достъпна на страницата на Електронния формуляр за поръчка.
    5. 9.5 В случай че Клиентът анулира поръчката си, Продавачът възстановява полученото плащане в срок от 3 работни дни. Възстановяването се извършва по същия начин, по който Клиентът е извършил плащането.
    6. 9.6 Срокът за изпълнение на поръчката е от 1 до 10 работни дни, считано от датата на сключване на договора.
    7. 9.7 Стоките, избрани от Клиента в Интернет магазина, които не са налични към момента на изпълнение на поръчката, могат да бъдат заменени със стоки от същия вид, но от друга марка.
    8. 9.8 По време на съставяне на списъка със стоки за поръчката Клиентът има възможност да маркира за всяка избрана Стока опцията „Приемам заместители“. За заместителите Потребителят ще бъде информиран в обобщението на изпълнението на поръчката, което ще получи под формата на съобщение по имейл. Потребителят има право да откаже приемането на заместителите.
    9. 9.9 В случай на недостъпност на част от стоките, обхванати от поръчката, Продавачът ще изпълни поръчката в онази част, в която това е възможно. За останалата част Продавачът анулира поръчката и уведомява Клиента на посочения от него имейл адрес. В частта, в която поръчката е изпълнена, Клиентът може да се откаже от договора при условията, определени в § 6 на настоящия Правилник.
    10. 9.10 Ако Клиентът е избрал форма на плащане, различна от наложен платеж при доставка, в случай на частично анулиране на поръчката Продавачът е длъжен да възстанови на Клиента заплатената от него сума за анулираната част от поръчката в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на анулиране на поръчката от Клиента.
    11. 9.11 Всички цени, посочени в Интернет магазина, са крайни цени (включват данък върху стоките и услугите), който, в зависимост от продукта, произтича пряко от действащите разпоредби на закона, включително Закона от 11 март 2004 г. за данъка върху стоките и услугите (обн. ДВ 2022 г., поз. 931 с посл. изм.).
    12. 9.12 Разходът за доставка на поръчката зависи от избрания начин на доставка. В случай на избор на доставка, към цената автоматично се добавя разходът за доставка.

    § 4. Плащане

    1. Онлайн магазинът предлага възможност за извършване на плащане под формата на предплащане или наложен платеж (с плащане по сметката след доставката). Опцията за плащане с отложен срок е възможна в случаи, индивидуално договорени с Продавача.
    2. Плащането за стоката може да бъде извършено по начина, избран в момента на подаване на поръчката чрез Електронния формуляр за поръчка.
    3. Към настоящия момент наличните начини за предплащане в Онлайн магазина са достъпни на адрес: https://bioshi24.bg/bg/payments

    § 5. Доставка

    1. В Електронния формуляр за поръчка Клиентът избира начина на доставка чрез отбелязване на направения избор.
    2. В случай че Клиентът не приеме Стоката, в резултат на което стоката бъде върната на Продавача – Продавачът може да се откаже от договора за продажба, след като предварително е отправил покана до Клиента на посочения в процеса на покупка имейл адрес за изпълнение на договора. Отказът от договора се извършва чрез изпращане на изявление до Клиента под формата на имейл съобщение.
    3. В ситуацията, посочена в т. 2, Продавачът е длъжен незабавно да възстанови на Клиента полученото плащане за закупената от него Стока.
    4. Към настоящия момент наличните начини за доставка в Онлайн магазина са достъпни на адрес: https://bioshi24.bg/bg/delivery

    § 6. Отказ от договора – електронен формуляр за връщане

    1. Потребителят, който е сключил Договор за продажба от разстояние, може в срок от 14 дни да се откаже от него без да посочва причина. В случай на отказ от Договора за продажба, сключен от разстояние – договорът се счита за несключен.
    2. Правото на отказ от договора при условията, определени в параграфи 6 и 7 от настоящия Регламент, принадлежи също и на Индивидуалния предприемач. Когато в параграфи 6 и 7 от настоящия Регламент се говори за Потребителя, се разбира, че това включва и Индивидуалния предприемач.
    3. В случай на отказ от договора – Потребителят понася единствено преките разходи за връщане на Стоката.
    4. Изявлението на Потребителя трябва ясно да изразява неговата воля за отказ от договора. По-специално Потребителят може:
      1. 4.1 да използва електронния формуляр за връщане, достъпен на страницата на Онлайн магазина: https://bioshi24.bg/bg/returns-open.html.
      2. 4.2 да се откаже от договора, използвайки формуляра за отказ от договора, представляващ Приложение № 2 – като го изпрати на адреса на седалището на Продавача;
      3. 4.3 Продавачът незабавно потвърждава на Траен носител факта на получаване на изявлението за отказ от договора, направено по начините, посочени в подточки 1 и 2.
    5. За спазване на срока е достатъчно изпращането на изявлението преди изтичането му.
    6. Течението на срока за отказ от договора започва:
      1. 6.1 за договор, по силата на който Продавачът предоставя вещ, като е задължен да прехвърли собствеността ѝ – от момента на влизане на Стоката във владение на Потребителя или на посочено от него трето лице, различно от превозвача, а в случай на договор, който:
        1. 6.1.1 обхваща множество вещи, които се доставят отделно, на части или в партиди – от момента на влизане във владение на последната вещ, партида или част;
        2. 6.1.2 се състои в редовна доставка на вещи за определен срок – от момента на влизане във владение на първата вещ;
      2. 6.2 за останалите договори – от деня на сключването на договора.
    7. Формулярът на изявлението за отказ от договора (Приложение № 2 към настоящия Регламент) и информацията относно упражняването на правото на отказ от договора (Приложение № 1 към настоящия Регламент) се предоставят в електронна форма.
    8. В случай на отказ от договор за предоставяне на Цифрово съдържание или Цифрова услуга Продавачът може да възпрепятства по-нататъшното използване от страна на Потребителя на Цифровото съдържание или Цифровата услуга, по-специално чрез ограничаване достъпа на Потребителя до тях.
    9. В случай на отказ от Договор за предоставяне на Цифрово съдържание или Цифрова услуга Потребителят е длъжен да преустанови използването на това Цифрово съдържание или Цифрова услуга и предоставянето им на трети лица.
    10. Правото на отказ от Договор за продажба, сключен от разстояние, не се прилага по отношение на договорите, посочени в чл. 38 от Закона от 30.05.2014 г. (ДВ от 2019 г., поз. 134) за правата на потребителите, включително договори:
      1. 10.1 за предоставяне на услуги, за които Потребителят е задължен да заплати цена, когато Продавачът е изпълнил изцяло услугата с изричното и предварително съгласие на Потребителя, който е бил информиран преди започване на изпълнението, че след пълното изпълнение от страна на Продавача ще загуби правото си на отказ от договора и е приел това за сведение;
      2. 10.2 при които цената или възнаграждението зависи от колебанията на финансовия пазар, върху които търговецът няма контрол и които могат да настъпят преди изтичане на срока за отказ от договора;
      3. 10.3 чийто предмет е непредварително произведена вещ, изработена по спецификация на Потребителя или служеща за задоволяване на неговите индивидуализирани потребности;
      4. 10.4 чийто предмет е вещ, доставена в запечатана опаковка, която не може да бъде върната след отваряне на опаковката поради съображения за защита на здравето или хигиенни причини, ако опаковката е била отворена след доставката;
      5. 10.5 чийто предмет са звукови или визуални записи или компютърни програми, доставени в запечатана опаковка, ако опаковката е била отворена след доставката;
      6. 10.6 за предоставяне на Цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, за което Потребителят е задължен да заплати цена, когато Продавачът е започнал предоставянето с изричното и предварително съгласие на Потребителя, който е бил информиран преди започване на предоставянето, че след изпълнението от страна на Продавача ще загуби правото си на отказ от договора и е приел това за сведение;
      7. 10.7 чийто предмет е вещ, която подлежи на бързо разваляне или има кратък срок на годност за употреба, както и вещи, които след доставката поради своя характер стават неразделно свързани с други вещи;
      8. 10.8 за доставка на вестници, периодични издания или списания, с изключение на договор за абонамент;
      9. 10.9 сключени чрез публичен търг;
      10. 10.10 за предоставяне на услуги, свързани с настаняване, различно от жилищно, превоз на вещи, наем на автомобили, ресторантьорство, услуги, свързани с отдих, развлекателни, спортни или културни събития, когато в договора е определен ден или период за предоставяне на услугата;
      11. 10.11 чийто предмет са алкохолни напитки, чиято цена е договорена при сключване на договора за продажба, но доставката на които може да се извърши едва след изтичане на 30 дни и чиято стойност зависи от колебанията на пазара, върху които търговецът няма контрол.
  10. § 7. Последици от отказ от договора

    1. Продавачът в срок от 14 дни от датата на получаване на изявлението за отказ от договора за продажба на вещ ще възстанови на Потребителя всички извършени от него плащания, включително разходите за доставка, съответстващи на най-евтиния предлаган от Продавача начин на доставка.
      1. 1.1 Възстановяването на плащанията ще бъде извършено чрез същия начин на плащане, който е използвал Потребителят.
      2. 1.2 В случай че Потребителят, с цел упражняване на правото си на отказ, е използвал Електронния формуляр за връщане, средствата ще бъдат възстановени по избрания от него начин и по посочената от Потребителя банкова сметка.
      3. 1.3 Ако Продавачът не е предложил сам да получи Стоката от Потребителя, той може да се въздържи от възстановяване на получените от Потребителя плащания до получаването на Стоката обратно или до предоставяне от страна на Потребителя на доказателство за изпращането ѝ, в зависимост от това кое събитие настъпи по-рано.
    2. Продавачът може да предложи на Потребителя сам да получи вещта от него. Ако обаче Продавачът не е направил такова предложение, Потребителят следва да върне вещта на Продавача (или на лице, упълномощено от Продавача да я получи) незабавно, но не по-късно от 14 дни от деня, в който е заявил отказ от договора. За спазване на срока е достатъчно вещта да бъде изпратена преди изтичането му. Стоката, която Потребителят връща, следва да бъде изпратена на адреса на седалището на Продавача.
    3. Потребителят носи отговорност за намаляването на стойността на Стоката, което е резултат от използването ѝ по начин, надхвърлящ необходимото за установяване на нейния характер, свойства и функциониране.
    4. Потребителят няма право да се откаже от договора, ако Цифровото съдържание или Цифровата услуга се предоставят срещу заплащане на цена и несъответствието на Цифровото съдържание или Цифровата услуга с договора е незначително.
    5. Продавачът може да изиска връщане на материалния носител, на който е доставено Цифровото съдържание, в срок от 14 дни от датата на получаване на изявлението на Потребителя за отказ от договора. Потребителят връща носителя незабавно и за сметка на Продавача.
    6. Продавачът е длъжен да възстанови цената само в частта, съответстваща на Цифровото съдържание или Цифровата услуга, които не съответстват на договора, както и на Цифровото съдържание или Цифровата услуга, чието задължение за предоставяне е отпаднало вследствие на отказа от договора.

    § 8. Рекламация

    1. Рекламация поради дефект на Стоката или несъответствие на Стоката със сключения Договор за продажба от разстояние може да бъде подадена:
      1. 1.1 чрез Електронния формуляр за рекламация;
      2. 1.2 в писмена форма на адреса на седалището на Продавача или по Електронна поща на адрес: info@bioshi24.bg
    2. В заявлението следва да бъде посочен дефектът, който според Купувача притежава Стоката, исканията към Продавача и, ако е възможно – да бъде документиран съответният дефект, както и представен доказателство за закупуване на Стоката от Онлайн магазина. Продавачът е длъжен да отговори на рекламацията в срок от 14 дни от датата на нейното получаване. Ако не предостави отговор в посочения срок, се счита, че е признал рекламацията. Отговорът на рекламацията Продавачът предоставя на Купувача в писмена форма или на Траен носител.
    3. Стъпките, които Купувачът трябва да предприеме за подаване на рекламация, включително начинът на предаване на Продавача на рекламираната Стока, са посочени на отделните етапи в Електронния формуляр за рекламация.
    4. В случай че Продавачът признае рекламацията за основателна, разходите за подмяна, ремонт, включително разходите за изпращане, свързани с рекламацията на Стоката, се поемат от Продавача.
    5. Продавачът носи отговорност спрямо Потребителя, както и спрямо Индивидуалния предприемач, за липсата на съответствие на Стоката с Договора за продажба от разстояние, при условията, произтичащи от Закона от 30.05.2014 г. за правата на потребителите.
      1. 5.1 Продавачът носи отговорност за липсата на съответствие на Стоката със сключения от разстояние Договор за продажба, която е съществувала в момента на доставката ѝ и е разкрита в срок от две години от този момент, освен ако срокът на годност за употреба, определен от Продавача, е по-дълъг.
      2. 5.2 Продавачът извършва ремонт или подмяна на Стоката в срок от 14 дни от датата на признаване на рекламацията. Разходите за ремонт или подмяна, включително по-специално разходите за пощенски такси, транспорт, труд и материали, се поемат от Продавача.
      3. 5.3 Потребителят предоставя на Продавача Стоката, подлежаща на ремонт или подмяна. Продавачът получава Стоката за своя сметка.
    6. Продавачът е задължен да доставя Стоки, свободни от дефекти, и носи отговорност спрямо Предприемача за дефектите на закупената Стока съгласно разпоредбите на Гражданския кодекс.
    7. Доставянето на Цифрово съдържание или Цифрова услуга на Потребителя или Индивидуалния предприемач се извършва съгласно разпоредбите на Закона от 30.05.2014 г. за правата на потребителите.
      1. 7.1 Цифровото съдържание се счита за доставено в момента, в който Цифровото съдържание или средство, позволяващо достъп или изтегляне на Цифровото съдържание, са предоставени на Потребителя или на физическо или виртуално устройство, избрано от Потребителя за тази цел, или когато Потребителят или такова устройство са получили достъп до него.
      2. 7.2 Цифровата услуга се счита за доставена в момента, в който Потребителят или физическо или виртуално устройство, избрано от Потребителя за тази цел, са получили достъп до нея.
      3. 7.3 Продавачът привежда Цифровото съдържание или Цифровата услуга в съответствие с договора в срок от 21 дни от момента, в който е бил уведомен от Потребителя за несъответствието с договора, и без прекомерни неудобства за Потребителя, като взема предвид техния характер и целта, за която се използват. Разходите за привеждане на Цифровото съдържание или Цифровата услуга в съответствие с договора се поемат от Продавача.

    § 9. Мнения

    1. Мнение относно обслужването на поръчката или мнение относно Стоката може да бъде публикувано по време на посещение в Онлайн магазина чрез натискане на интерфейса, разположен до Стоката, или чрез натискане на връзката, съдържаща се в Електронно писмо (e-mail). Добавянето на Мнение е доброволно и безвъзмездно. В рамките на една поръчка Клиентът има възможност само еднократно да добави посоченото Мнение.
    2. В рамките на посоченото Мнение Клиентът може да даде оценка под формата на звезди от 1 до 5 и да добави текстов коментар, ограничен до 65 535 знака.
    3. Оценките се съхраняват и представят публично на уебсайта на Онлайн магазина, както и на интернет страниците https://trustedreviews.idosell.com.
    4. Продавачът проверява Мненията чрез адреса на електронната поща, използван в процеса на покупка на съответната Стока. Мнение, публикувано от лице, използващо електронен адрес, използван в процеса на покупка, се обозначава на уебсайта на Магазина с коментара „мнение, потвърдено от покупка“. Всяко друго Мнение се обозначава като „мнение, непотвърдено от покупка“.
    5. Продавачът може да публикува Мнения, отнасящи се до дадена Стока, от други свои онлайн магазини.
    6. Продавачът не изменя Мненията по отношение на тяхното съдържание или на присъдените звезди.
    7. Купувачът носи изключителна и самостоятелна отговорност за изявлението, направено в рамките на дадено Мнение. Продавачът има право да премахне Мнение при условията, произтичащи от разпоредбите на закона и настоящия Правилник.
    8. Недопустимо е публикуването на съдържание, съдържащо невярна, подвеждаща, вулгарна, агресивна, обидна информация или съдържание, което по очевиден начин противоречи на добрите нрави. Недопустимо е също така публикуването на съдържание с противозаконен характер, нарушаващо правата на трети лица или представляващо акт на нелоялна конкуренция.
    9. Клиентът се задължава да не публикува съдържание, което съдържа връзки към външни интернет сайтове с промоционален или рекламен характер или съдържа лични данни на трети лица.
    10. По изрично искане на Клиента съдържанието на Мнението може да бъде скрито от други потребители на Магазина, но присъдената оценка под формата на звезди се включва в общата оценка на Магазина и на Стоката.

    § 10. Интелектуална собственост

    1. Клиентът декларира, че не притежава никакви права, включително авторски или сродни права върху Оценките и изказванията, които е публикувал, освен правото да използва Онлайн магазина по начина, определен в настоящия Регламент. Клиентът няма право на каквото и да е закрепване, възпроизвеждане, предоставяне, публично разпространение или разпространение на съдържанието, освен ако такова право не произтича от закон или от Регламента.
    2. Клиентът няма право на каквото и да е вмешателство в съдържанието, по-специално не е упълномощен да променя съдържанието, структурата, формата, графиката, механизма на работа или други елементи на Онлайн магазина.
    3. Когато Клиентът публикува в Онлайн магазина Мнения, които представляват произведения в смисъла на Закона от 4.2.1994 г. за авторското право и сродните му права, той предоставя на Продавача неизключителен, безвъзмезден и неограничен по време и територия лиценз за използване на тези произведения, с правото на предоставяне на сублиценз, който включва публично предоставяне на произведението така, че всеки да може да има достъп до него на място и време по свой избор (Интернет). Лицензът се предоставя за всички полета на експлоатация, известни към момента на предоставянето му, по-специално за следните полета на експлоатация:
      1. 3.1.относно закрепване и възпроизвеждане на произведението чрез всяка техника – включително печатна, репрографска, магнитна, цифрова, т.е. чрез всякакви техники на какъвто и да е аудиовизуален или визуален носител, включително аудиовизуални дискове, CD, компютърни дискове, мултимедийни мрежи, включително интернет и свързани онлайн услуги, както и възпроизвеждане, закрепване, използване в Интернет, реклама, възпроизвеждане на електронни записи в компютърна памет и вътрешни или външни мрежи;
      2. 3.2. използване на цялото или части от произведението или всякакви елементи от него с възможност за модификации, произтичащи от същността на даден интернет носител – във всички публикации, включително интернет, дигитални, бюлетини и информационни издания, самостоятелно или в комбинация с други произведения или части от тях; използване изцяло или частично за промоция и реклама, включително аудиовизуални, аудио и медийни реклами;
      3. 3.3. относно търговията с оригинала или екземплярите, на които произведението е закрепено – въвеждане в оборот, заемане, наем на оригинала или екземплярите;
      4. 3.4. относно разпространението на произведението по друг начин, освен посоченото по-горе – публично изпълнение, изложение, показване, възпроизвеждане, излъчване и ретранслиране, както и публично предоставяне на произведението така, че всеки да има достъп до него на място и време по свой избор;
      5. 3.5. използване на произведенията за промоционални и маркетингови цели.
    4. Изтриването на Профила от Клиента или на Мненията по смисъла на раздел 9, т. 8, не засяга валидността на посочения по-горе лиценз.

    § 11. Заключителни разпоредби

    1. Настоящите Условия за ползване са в сила от 04.01.2023 г.
    2. В случай на изменение или анулиране на която и да е разпоредба от настоящия Регламент чрез решение на компетентен орган или съд, останалите разпоредби остават в сила и задължават както Продавача, така и Клиента.
    3. Продавачът си запазва правото да изменя настоящия Регламент. Всички договори, сключени преди влизането в сила на новия Регламент, се изпълняват на основание на Регламента, който е бил в сила в деня на сключване на договора.
    4. За уреждането на всички спорове, свързани с Регламента, се прилага полското право.
    5. Възникнали спорове във връзка с изпълнението на Услугата страните се задължават да се опитат да разрешат чрез взаимни преговори или медиация, а при невъзможност за постигане на съгласие, споровете се подлагат на разрешаване от съда, компетентен за седалището на Продавача.
    6. Клиентът, който е Потребител, може също да се възползва от извънсъдебни способи за разглеждане на рекламации и предявяване на искове. Всяка информация относно извънсъдебните способи за разглеждане на рекламации и предявяване на искове е достъпна на уебсайта на Агенцията за защита на конкуренцията и потребителите на адрес: www.uokik.gov.pl. Същевременно се уведомява, че тези процедури са доброволни и изискват съгласието на двете страни.
    7. На основание Регламент (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 г. се информира, че на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr е достъпна платформата за онлайн извънсъдебно разрешаване на спорове между потребители и предприятия на равнище Европейски съюз (ODR платформа). ODR платформата представлява уебсайт с комплексно обслужване за потребители и предприятия, които се стремят към извънсъдебно разрешаване на спорове, възникнали от договори за онлайн продажба или договори за предоставяне на услуги.

    § 12. Приложение 1 – Информация относно упражняването на правото на отказ от договора

    1. Правото на отказ от договора на следните основания принадлежи на Потребителя и на индивидуалния Предприемач. Имате право да се откажете от настоящия договор в срок от 14 дни без посочване на каквато и да е причина. Срокът за отказ от договора изтича след 14 дни:
      1. 1.1. за договор за продажба – от деня, в който придобиете вещта или в който трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, придобие вещта;
      2. 1.2. за договор, обвързващ с прехвърляне на собствеността върху множество вещи, доставяни поотделно – от деня, в който придобиете последната вещ или в който трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, придобие последната вещ;
      3. 1.3. за договор, обвързващ с прехвърляне на собствеността върху вещи, доставяни на партиди или части – от деня, в който придобиете последната партида или част, или в който трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, придобие последната партида или част;
      4. 1.4. за договори за редовна доставка на вещи за определен период – от деня, в който придобиете първата вещ или в който трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, придобие първата вещ;
      5. 1.5. за договори, чиито предмет е предоставянето на услуги или цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител – от деня на сключване на договора.
    2. За да упражните правото на отказ от договора, трябва да ни уведомите, а именно: BIOSHI S.A. тел. +48 788 208 018, Имейл: info@bioshi24.bg, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków, за Вашето решение да се откажете от настоящия договор чрез еднозначно изявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща).
    3. Можете да използвате образец на формуляр за отказ от договора, но това не е задължително.
    4. Можете също така да попълните Електронния формуляр за връщане, достъпен на уебсайта на Интернет магазина: https://bioshi24.bg/bg/returns-open.html. Ако използвате тази възможност, ние незабавно ще Ви изпратим потвърждение за получаването на информацията за отказа от договора на траен носител.
    5. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите информация относно упражняването на правото Ви на отказ преди изтичането на срока за отказ.
    6. В случай на отказ от настоящия договор, ние ще Ви върнем всички получени от Вас плащания, включително разходите за доставка на вещта (с изключение на допълнителните разходи, произтичащи от избрания от Вас метод на доставка, различен от най-евтиния обичаен метод, предлаган от нас), незабавно, а във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който бяхме уведомени за Вашето решение за упражняване на правото на отказ от настоящия договор. Връщането на плащанията ще се извърши чрез същите методи на плащане, които сте използвали при първоначалната транзакция, освен ако изрично не сте се съгласили на друг начин.
    7. За договори, обвързващи с прехвърляне на собствеността върху вещи, при които не сме предложили да вземем вещта в случай на отказ от договора – имаме право да задържим връщането на плащанията до получаването на вещта или до предоставянето ни на доказателство за нейното изпращане, в зависимост от това кое събитие настъпи първо.
    8. Връщаната вещ трябва да се изпрати на адрес: BIOSHI S.A. тел. +48 788 208 018, Zawada Uszewska 204, 32-865 Zawada Uszewska незабавно, а във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който ни уведомихте за отказа от настоящия договор. Срокът се спазва, ако изпратите вещта преди изтичането на 14-дневния срок. Вие ще трябва да поемете преки разходи за връщането на вещта.
    9. Поради теглото и размерите на вещта, при отказ от договора – връщането може да доведе до по-високи разходи от обичайната пощенска пратка. При желание за използване на куриерски услуги, може да се наложи пратката да бъде изпратена на палет, което е по-скъпо от обичайната пощенска доставка.

    § 13. Приложение 2 – Образец на формуляра за отказ от договора

    pixel